יתרונות האימון עם קטלבלס

כדורי הברזל המזכירים בצורתם קליעי תותח, הקטלבלס, נמצאים בשימוש מזה זמן רב. עתה הם זוכים לעדנה, כאשר יותר ויותר אנשים נחשפים לשיטת האימון עם קטלבלס. ירון קוהוט, מאמן אישי וקבוצתי בעל תעודת SFG LEVEL 1 באיטליה, מדריך קטלבל פיטנס וספורט שמשתמש בקטלבלס כבסיס לאימון, מסביר מדוע כדאי לכם להתאמן עם קטלבלס.

שילוב של אימון אירובי ואנאירובי

שיטת האימון בקטלבלס מאפשרת שילוב של אימון אירובי עם אימון אנאירובי, בבחינת שתי ציפורים במכה אחת. הודות לכך, באימון קטלבלס תוכלו גם לפתח את הכושר הגופני שלכם, גם לחטב את גופכם וגם לאמץ ולחזק את הלב ואת הריאות, ואיתם גם את מערכת הדם והנשימה. האימון בקטלבלס משלב עבודה על סיבולת לב ריאה עם עבודה על מערכות השרירים, מכיוון שהוא משלב הרמת משקולות (הקטלבלס עצמם) עם תנועה. להבדיל מאימון הרמת משקולות רגיל שאחריו יש לבצע אימון אירובי של כחצי שעה, אימון של עשרים דקות עד חצי שעה בקטלבלס משיג את אותו אפקט.

חיטוב הגוף בעבודה ממוקדת ואפקטיבית

אימון עם קטלבלס מאפשר עבודה יעילה וממוקדת על שרירים שונים, בדגש על שרשרת השרירים האחורית, ולכן האימון תורם לחיטוב הגוף ולחיזוק הגב, הישבן והירכיים. יתרה מכך, העבודה עם קטלבלס אפקטיבית ביותר והתוצאות מהירות. אימון קטלבלס הוא אידיאלי לשמירה על גוף חזק, מחוטב ובריא, התרגילים מגוונים וניתן להתמקד בחיזוק שרירים שונים על פי הצורך.

נוח לשינוע ולאחסון

את הקטלבלס תוכלו לשאת איתכם לכל מקום – הם קטנים ואינם דורשים מקום אחסון מיוחד. הודות לכך, תוכלו להתאמן בקטלבלס בביתכם, בזמן החופשה או על שפת הים, ולא תצטרכו להפסיק את שגרת האימון היומית שלכם.

מאמן מוסמך

לאימון עם קטלבלס יתרונות רבים, אך יחד עם זאת, אם אינכם מנוסים בשיטה – חשוב שתתאמנו תחת השגחתו של מאמן מוסמך ובהדרכתו, על מנת למנוע פציעות ופגיעות. אימון ללא השגחה עלול להסתיים בפגיעה מיותרת, בעוד שתחת השגחתו של מדריך מנוסה תתחילו לראות תוצאות ושיפור ביכולותיכם במהרה. ירון קוהוט הוא מאמן כושר אישי וקבוצתי שעבר הכשרה והסמכה לאמן עם קטלבלס. האימון הוא אישי או נערך בקבוצה קטנה ואינטימית, וכך מתאפשר לירון לתת לכל מתאמן ומתאמנת את מלוא תשומת הלב הנדרשת.

רוצים לשמוע פרטים נוספים ?

השארת תגובה